hiep hiep hoera... maar hoe verder

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

*ingrid*
Bekende op het forum

Berichtdoor *ingrid* » Di Aug 06, 2002 9:21 am

Bijna 4 maanden het candidadieet toegepast en nu al zeker 2 maanden geen vaginale infektie en sinds 3 dagen geleden mijn schimmelinfektie op de huid helemaal weg. Ik ben echt in een juichstemming. Mag ook wel. Maar nu is mijn vraag, wat moet ik nu gaan gebruiken voor voedingssupplementen en mag ik nu weer wat gaan proberen met bv. wat fruit of wat is het beste. Ik weet dat ik nog wel medicijnen nodig heb ik ga graag naar jou Caroline (als je dit leest), ik ben gewoon heeeeeeeeeelllllllll erg blij vandaag

!

San
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor San » Di Aug 06, 2002 9:52 am

Hallo Ingrid,

dat is ook echt een reden om heel erg blij te zijn!!!!!

Ben je beter geworden door alleen maar het dieet? of nam je ook medicijnen en/of supplementen?

Groetjes en succes verder!

San

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Aug 06, 2002 9:54 am

Kan ik me voorstellen Ingrid.

Maar je hebt het meeste zelf gedaan.

Het is ook best moedig te noemen om het advies van idioot die zich "pillie willie" noemt op te volgens.

Dus.....

Goed gedaan Ingrid.

Ik verhuis dit bericht naar het candida resultaten forum.

Groet,

Willy
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Caroline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Caroline (therapeut) » Di Aug 06, 2002 12:07 pm

Wat een goed resultaat! Hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen?

Houd de behandeling die je hebt gevolgd nog wel zeker een maand vol om terugkeer te voorkomen.
Een goede gezondheid begint bij een gezonde darm!

Caroline van Dommelen
Orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut

*ingrid*
Bekende op het forum

Berichtdoor *ingrid* » Vr Aug 09, 2002 9:40 am

Nou ik probeer het dan hier Caroline, op jou vraag hoe ik dat voor elkaar gekregen heb, de 1ste maand ben ik naar een arts geweest maar daar had ik niet zo'n heel goed gevoel bij ik weet niet of je dat nog kan herinneren en aangezien ik zoveel informatie kreeg op deze site dacht ik ga eerst heel streng echt heel streng aan het dieet, ik heb ook niks meer gepakt wat ik niet mag hebben het is/was moeilijk maar aangezien ik suikerziekte heb was voor mij het weg laten van suiker niet zo'n probleem. Dus ook voor San even dank je wel voor je reaktie ik gebruikte dus nog geen medicijnen of voedingssuplementen. Ik heb wel gebruik gemaakt van de multi-gyn gel die mij goed hielp.

Maar Caroline jij zegt nog zeker 1 maand doorgaan en dat doe ik ook maar bedoel je daarmee te zeggen dus nog niks anders gaan eten of proberen en hoe zit het met medicijnen en voedingssuplementen, moet ik daar wat van gaan slikken en welke voedingssuplementen zijn dan het beste.Chroom ga ik nu slikken dat heeft Willie mij aanbevolen, want om nou alleen het dieet te blijven volgen dan gaat het straks toch weer verkeerd want ik denk dus dat ik ongeveer 25 jaar candida bij me draag dus alleen met een dieet is dat dan toch niet weg.

Groetjes

Caroline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Caroline (therapeut) » Vr Aug 09, 2002 11:35 am

Ik bedoelde: nog zeker een maand doorgaan met candida dodende middelen. Ik heb het al vaker gezegd: een dieet zonder supplementen is niet aan te raden omdat de candida dan elders in het lichaam op zoek kan gaan naar voedsel. Nystatine heeft niet zoveel zin meer nu, omdat de candida in het maag-darmkanaal waarschijnlijk fors is afgenomen. Dan is het dus tijd om systemisch te gaan werken. Dat kan met Caprylzuur (Nutramin of AOV), maar ook met Kolorex (Sanopharm).

De gebruiksaanwijzing en dosering kan je per e-mail opvragen.

Na de candida dodende middelen kan je doorgaan met darmsanering, oftewel het opbouwen van de darmflora. Je kunt ook een ontlastingonderzoek aanvragen om te kijken wat er nog mis is met de darmflora, zodat je heel gericht de juiste middelen in kunt zetten.
Een goede gezondheid begint bij een gezonde darm!

Caroline van Dommelen

Orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”