echt heel erg opgeknapt

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

willemij
Nieuw in dit forum

Berichtdoor willemij » Di Okt 15, 2002 11:58 am

Ik ben sinds maart van dit jaar bezig met het candidadieet en de supplementen via Caroline. En ik voel mij inmiddels veel en veel beter. Inmiddels is er een controle onderzoek uitgevoerd en wordt bevestigd dat de schimmel weg is en ook andere afwijkingen veel minder zijn.

Ik had een groot aantal klachten: heel regelmatig hoofdpijn/migraine, terugkerende ontstekingen op allerlei plaatsen, rare vlekjes op mijn bovenlichaam, altijd moe en weinig energie. Ook werd ik dikker. Voor de ontstekingen heb ik vaak antibiotica geslikt. Voor de hoofdpijn/migraine slikte ik pijnstillers. Heel slecht natuurlijk. Overigens wel in combinatie met een drukke baan dus ik dacht, en de huisarts ook, dat ik vooral meer rust moest nemen. De huisarts heeft ook nooit een verband gelegd tussen de klachten behalve een gebrek aan weerstand. Inmiddels weet ik wel beter.

De eerste maanden heb ik het dieet heel streng gevolgd. Inmiddels ga ik er al veel losser meer om en merk niet echt nadelige gevolgen. De hoofdpijn is echt zo goed als verdwenen, af en toe is het er nog maar het is een groot verschil met de 2 tot 3 keer per week wat jarenlang gewoon was. De ontstekingen zijn weggebleven en de rare huiduitslag is ook niet meer teruggekomen. En ik heb weer veel meer energie.

Begin van dit jaar ben ik min of meer toevallig op de website van pilliewillie gestuit. De aanpak van de orthomoleculaire geneeswijze en de antwoorden van Caroline in de forums spraken mij aan.

Je moet natuurlijk wel doorzetten als je eenmaal aan het dieet begint. Maar de klachten waren bij mij zo talrijk en ook zo heftig, er was echt een soort dieptepunt begin van dit jaar. De ene klacht was net weg en dan kwam het volgende weer. Ik had zelf ook wel het idee dat ik mijn eet- en leefpatroon ingrijpend moest wijzigen, ik stond er kortom achter, wou van de klachten af en dan is het zeker dieet vol te houden. Nu heb ik wel het geluk dat ik in een grote stad woon met een grote natuurvoedingsupermarkt waar je echt van alles kunt krijgen. En verder heb ik veel gehad aan het boekje van Annemarie Reuzenaar 'het heden ik kookboek' waar je heerlijk uit kunt koken, ook voor huisgenoten en gasten. Ik ben kortom heel erg blij dat ik deze stap gezet heb. Ik wou dat ik dit tien jaar eerder ontdekt had! Ik ben nu 39 jaar en heb mijn lichaam dus echt jaren niet bepaald gezond aangepakt. Hoewel ik bijna genezen ben verklaard ga ik trouwens ook gewoon door met het dieet. Je zou kunnen zeggen dat ik nu de overstap maak naar het volgende boekje van Annemarie Reuzenaar 'eet je fit'.

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Di Okt 15, 2002 1:24 pm

Willemij, dank voor je reactie. Het is een mooi compliment voor de kwaliteit van Caroline haar aanpak maar ook voor jouw doorzettingsvermogen.

willy

San
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor San » Di Okt 15, 2002 1:52 pm

en het steekt een hart onder de riem voor alle candida-vechters!

Heel erg goed van je!!

San

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”