Ik rol er zo makkelijk doorheen!

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

Sabrina
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor Sabrina » Di Jan 07, 2003 3:14 am

Hoi allemaal,

Ik heb al acht jaar last van infecties, last van m'n darmen, etcetera. Drie huisartsen en twee gynaecologen: ze konden allemaal niets voor me doen. Daar kan ik nog steeds pissig op worden, die achterlijke reacties die je dan krijgt. Of je psychisch wel in orde bent, etc. Terwijl ik dus vanaf m'n zevende tot m'n achttiende jaar volgespoten ben met peniciline tegen chronische keelontsteking. Kwakzalvers! :evil:

Gelukkig op internet gezocht en met behulp van het Pillie forum ben ik toen op zoek gegaan naar een orth. arts. Ik bleek in de LBA candida type 2/3 te hebben. Dus ben ik op dieet + supplementen gegaan, niet zo'n holenbeerdieet als de meesten op dit forum, maar ik ben dan ook niet heel ziek of moe.

Zo mag ik wel varkensvlees en kraanwater en 3 st. zuur fruit per dag. Al na drie weken had ik niet echt het idee meer dat ik een streng dieet aan het volgen was. Daarbij heb ik heel veel goede moed en informatie geput uit dit forum!

Gisteren naar de orth. dokter geweest en... het gaat goed zegt ze. Ben nog maar tweeënenhalve maand bezig, maar heb geen infecties (die had ik eerst elke 3 weken!), geen buikpijn en bbibber niet meer als ik trek heb. Voor een LBA is het te vroeg, maar de signalen zijn o.k. Ben ook 8 kilo kwijt, hiep hoi!

Nu mag ik weer alle fruitsoorten behalve druiven. Meteen op het station een banaan in m'n holle kies gepropt, volgens mij heb ik er niets van geproefd, :lol:! Over tien weken ga ik terug voor een nieuwe LBA en dan kan waarschijnlijk de candinorm afgebouwd gaan worden. Ik hoef ook niet elke maand meer diflucan te slikken, nu alleen maar bij een eventuele infectie.

Kortom: het gaat veel sneller en vooral makkelijker dan ik had verwacht. Toegegeven ik ben niet heel ziek, maar mijn klachten hebben zich al wel heel lang voorgedaan.

Dus mensen die twijfelen of ze iets aan hun klachten zullen doen: doe het gewoon! Zoek een orthomoleculair arts en laat je onderzoeken. Ook al lijkt het dieet je moeilijk, het is voor iedereen weer anders en het kan dus ook heel erg meevallen. Het helpt veel als je een goede natuursupermarkt zoekt. Verdiep je goed in het dieet en sla veel vervangend lekkers in.

Succes ermee!

Sabrina

P.S. Willie, Caroline en alle candidaatjes hartstikke bedankt voor dit geweldige forum!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sabrina op 2003-01-07 02:26 ]</font>

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”