ik voel me super

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

Panda
Nieuw in dit forum

Berichtdoor Panda » Di Mar 18, 2003 12:19 pm

Hallo, ik ben terug van weggeweest, letterlijk en figuurlijk. Zoals ik op het forum reeds vertelde ben ik reeds 4 jaar op de sukkel. Sinds augustus weet ik dus dat ik candida heb en vanaf dan ben ik me met hand en tand gaan verdedigen tegen deze verschrikkelijke aandoening. Met ups en downs natuurlijk en de downs waren rond de nieuwjaarsperiode verschrikkelijk aanwezig. De candida was terug opgeflakkerd en ik zat in de put tot en met. Willy, die ik heel erg dankbaar ben, heeft me er weer bovenop gekregen door op me in te praten en ook hij gaf me de raad om dagelijks chroom te gebruiken samen met kolorex die ik (aangezien ik Belgische ben) niet kende. Het werkt uitstekend en ik voel me voor het ogenblik echt super. In plaats van moe op te staan zoals ik al begon gewoon te worden (maar wat enorm op mijn moraal werkte) ben ik nu zo fit als een hoentje. Ik voel me zoals ik me nog moeilijk kan herinneren ooit zo geweest te zijn. Ik heb energie te over, maar.... mijn dieet volg ik strikt.

Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig dat ik zo lang gewacht heb om nog iets van mij te laten horen op het forum, in mijn slechte periode zat ik eigenlijk constant op deze website, zoeken naar een lichtpuntje, depri tot en met. Toen ik me begon beter te voelen met de chroom en de kolorex had ik zoveel dingen te doen dat er me geen tijd meer overbleef nog even langs te komen. Sorry!

In elk geval kan ik jullie vreugdevol melden dat jullie allemaal me geweldig geholpen hebben, en daar ben ik jullie dankbaar voor.

Ik hoop dat er sommigen onder jullie geholpen zijn door mijn bevindingen, hoop doet leven en die hoop die had ik over enkele maanden ook niet meer. Je ziet samen kunnen we die candida wel aan.
Groetjes, Lisette

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”