de candida is weg!

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

mariella
Nieuw in dit forum

Berichtdoor mariella » Ma Mei 26, 2003 1:06 am

Beste lezer,

Ik liep al heel lang met klachten waar de huisarts geen oplossing voor had. Toen ik op internet Pillie Willie vond herkende ik zoveel in de candida verhalen dat ik een consult bij Caroline heb aangevraagd. In december 2002 heb ik een ontlastingonderzoek laten doen en een electronisch consult gehad via Caroline van Dommelen. De uitslag van het onderzoek was een

Candida glabrata sterkte 3 (>100000)

en

Geotrichum candidum sterkte 2 (1000-100000)

Ik heb van Caroline een hele rits voedingssuplementen voorgeschreven gekregen en een voedingsadvies (geen suiker en gist). Toen ik het las moest ik wel even slikken. Aan de ene kant was ik blij dat ik wat had (een soort van 'zie je wel' gevoel) maar aan de andere kant was het ook goed balen natuurlijk. En zo'n dieet stond me ook niet echt aan, zuurdesem at ik al, dus dat vond ik niet zo erg, maar geen drop meer of een lekkere koek bij koffie, tja dat is wel even doorbijten.

Toen ik net begon met ontgiften werd ik echt ziek (hoofdpijn, opgezette klieren en een grieperig gevoel), dat duurde ongeveer 2 weken.

Omdat ik me zo beroerd voelde wist ik dat de kuur aansloeg. Ik vond het soms best moeilijk om het door te zetten maar ik dacht steeds, als ik niks doe voel ik me ook slecht. En in de derde maand begon ik me eindelijk beter te voelen. Ik heb begin deze maand (mei 2003) weer een ontlastingonderzoek laten doen en hoera!

De candida is terug naar sterkte 1 (niet meer ziekmakend).

Ik ben nog niet van al mijn klachten af maar de candida was het belangrijkst om te behandelen.

Geef dus niet op, er is echt wat aan te doen!

Caroline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Caroline (therapeut) » Ma Mei 26, 2003 9:58 am

Kijk nog maar eens goed naar je uitslag. De Candida albicans infectie is namelijk helemaal verdwenen.

De sterkte 1 betreft een Geotrichum infectie, die is veel onschuldiger dan een Candida infectie en geeft doorgaans weinig tot geen klachten.
Een goede gezondheid begint bij een gezonde darm!

Caroline van Dommelen
Orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut

mariella
Nieuw in dit forum

Berichtdoor mariella » Di Mei 27, 2003 4:12 am

oeps, ik ben dus echt candida-vrij. Nog beter dan ik dacht dus.

Caroline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Caroline (therapeut) » Di Mei 27, 2003 10:12 am

Ja, echt goed. Houden zo!
Een goede gezondheid begint bij een gezonde darm!

Caroline van Dommelen

Orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”