mijn resultaten tot nu toe

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

Bert Westra
Ervaren met het forum

mijn resultaten tot nu toe

Berichtdoor Bert Westra » Do Jul 17, 2003 11:17 am

Nadat in jan. bekend werd dat ik Candida had ben ik begonnen met het dieet en Thymocapryl en probiotica, echter na zo'n 4 mnd bleek ik nog niets opgeschoten omdat mijn PH- in de darmen te hoog was(doordat ik een ontlastingsond. bij de GGD had laten doen heeft men dit niet ontdekt en daarna heb ik via Caroline het onderzoek laten doen waarbij dit naar voren kwam) Nadat ik op advies van Caroline Nystatyne, Kolorex, Thymocapryl en oligol inulin, probiotica e.d. ben gaan gebruiken begon ik behoorlijk op de behandeling te reageren met ontgiftingsverschijnselen als hoofdpijn en misselijkheid. Dit kwam zoms meerdere dagen voor en ik kon dan niet werken of moest eerder naar huis; zelfs op vakantie had ik er nog wel last van, maar de reacties waren steeds beter vol te houden. Van de week ging ik nog een paar dagen met de caravan weg naar Giethoorn en ik voelde me moe en grieperig, echter ik kon het redelijk volhouden en de hoofdpijn ging ook weg met een aspirientje(dat lukte lange tijd niet bij mij); tevens zag ik aan mijn urine dat deze donker was en dus veel afvalstoffen loosde en ik had enorme maagkrampen. Van wat ik heb gelezen op het forum is dit een reaktie van het lichaam dat de Candida in de rest van het lichaam nu ook aan het afsterven is. Ik voel me nu na een paar dagen voor het eerst na een lange tijd dan ook wat fitter. Er is een lange weg te gaan maar ik weet dat ik de Candida na 25 jaar kan verslaan.

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Do Jul 17, 2003 11:19 am

Zet hem op Bert het gaat heus lukken. Als je het wat op beurt ik ben ook weer aan een candida dieet begonnen, caroline had sterkte 1 candida in mijn darmen gevonden.

Mis mijn dagelijkse biertje!!!

Roety
Bekende op het forum

HAHAHA

Berichtdoor Roety » Vr Jul 18, 2003 9:15 am

Ik mis al het alcohol!!! Toen het met mij wat beter ging dacht ik dat 1 avondje bier geen kwaad kon! Volgende dag kwam ik erachter dat ook 1 avondje zuipen niet zo verstandig was!

Ach ja als we allemaal vol houden dan krijg je er wat beters voor terug toch??!! :D

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”