Voor het eerst in twaalf jaar!

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

ellenoor
Ervaren met het forum

Berichtdoor ellenoor » Ma Jun 10, 2002 2:46 am

hallo allemaal!

Tijd om eens wat resultaten op een rijtje te zetten.

Sinds drie maanden volg ik het candidadieet in eerste instantie vanwege de hypoglycemie. Sinds zes weken neem ik de megamulti, superenzymen, chroom (200mcg),vitamine C (3g)en magnesium (400mg), en heb overwegend alle koolhydraten uit mijn dieet geschrapt. Sinds een maand neem ik caprylzuur vanwege de candida.

Op het moment gaat het zo goed dat ik het nauwelijks kan geloven. Ik heb nog zelden last van hypo's, en dan alleen als ik me niet aan het dieet houd. Alle tintelingen waar ik last van had (vooral rusteloze benen) zijn zo goed als verdwenen. Ik kan weer voeding verdragen waar ik een intolerantie voor had. Ik heb sinds een week zo'n innerlijke rust gekregen dat het wel lijkt op een vakantie! :grin:. Ik ben twaalf jaar lang een stressbeest geweest. Artsen hielden het maar op hyperventilatie, en hoewel ik daar ook last van had, is niemand erin geslaagd de oorzaak te achterhalen. Het was natuurlijk de adrenaline die me dreef.

Ik heb geen last van oorsuizen meer, slaap weer als een roosje, geen hartkloppingen, hartoverslag, woedeaanvallen niks niet meer. Weg depressies!

Bovendien ben ik vanaf ik het dieet volg ook nog eens 17 kilo afgevallen, waardoor ik me veel fitter voel. Mijn eindeloze moeheid, die velen van ons wel kennen, is weg. Ik heb het gevoel dat ik bergen kan verzetten.

Maar ik weet wel dat ik er nog niet ben. Ik zal het dieet blijven volhouden, dat ik eigenlijk nu zie als een andere levenswijze, en de behandeling afmaken.

Complimenten voor deze site, en dank je wel willie en vooral caroline, onze houvast in donkere dagen! :grin:

de zon begint pas echt te schijnen als je de ervaring deelt.

Groetjes ellenoor

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ellenoor op 2002-06-10 07:15 ]</font>

Corinne
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor Corinne » Ma Jun 10, 2002 3:35 am

Jippie!!!!!!!!!!!!!! Dat wil ik graag horen, dat het zo goed gaat! En als je 17 kilo bent afgevallen mag je van mij best uit de pot lepelen hoor!! :lol:
Groetjes, Corin

Caroline (therapeut)
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Caroline (therapeut) » Ma Jun 10, 2002 5:23 am

Fantastisch resultaat Ellenoor! Wat goed dat je volhoudt en weet je nog fitter kunt worden. Alle reden dus om door te gaan.

Succes!
Een goede gezondheid begint bij een gezonde darm!

Caroline van Dommelen
Orthomoleculair natuurgeneeskundig therapeut

monere
Ervaren met het forum

Berichtdoor monere » Do Jun 13, 2002 2:34 am

Hoi Ellenoor,

Wauw, te gek. Dat is echt goed nieuws. Geeft de burger weer moed :cool:

Ik ben een beetje stil geweest vanwege de uitslag candida sterkte 3 en een kans op HPU.

Eten doe ik vrijwel volgens het dieet, maar ik heb nog geen suplementen. En misschien zal dat voor meer mensen zo zijn, maar voor mij is het erg duur.

Ik wilde het effe op het forum zetten, maar ik mail je vandaag.

Lieve meid, :grin: nogmaals te gek.

groetjes monique

Ellen

Berichtdoor Ellen » Do Jun 13, 2002 2:33 pm

Geweldig Ellenoor!!!Ik ben erg blij voor je!

Hoe ben je van die stress afgekomen?

groetjes van Ellen :smile:

ellenoor
Ervaren met het forum

Berichtdoor ellenoor » Do Jun 13, 2002 3:03 pm

Kweetniet Ellen!

Een van de twintig supplementen misschien. Aan mijn levenswijze is niks veranderd. Ik zit al zes jaar in een grote verbouwing. :lol: Ik denk zelf dat het door de vitamine B-complex komt. Omdat je dat bij hpu ook ziet. In het begin die gejaagdheid en naderhand rust.

Maar het kan ook liggen aan het feit dat ik nog zelden last heb van de hypoglycemie. Zolang ik me aan het dieet houd tenminste !Misschien dat ik minder adrenaline aanmaak?

Groetjes van een blije ellenoor

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ellenoor op 2002-06-13 15:07 ]</font>

Ellen

Berichtdoor Ellen » Vr Jun 14, 2002 5:14 am

En hoe doe je dat dan...minder adrenaline aanmaken? :grin:

Lynn

Berichtdoor Lynn » Vr Jun 14, 2002 8:17 am

Minder adrenaline?

Genade, GEEF mij je recept!

Mijn probleem was dan opgelost (oke misschien niet helemaal, maar alle beetjes helpen)

ellenoor
Ervaren met het forum

Berichtdoor ellenoor » Vr Jun 14, 2002 9:33 am

ja, hypoglycemie onder controle......minder adrenaline toch??????????Kweethetechtniet.

Meditatie? Doe ik ook wel een beetje.
de zon begint pas echt te schijnen als je de ervaring deelt.
Groetjes ellenoor

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”