Eindelijk boek ik wat vooruitgang

Plaats hier de resultaten die je met de candida of hypoglycemie behandeling boekt. Dit forum is niet bedoeld voor vragen over behandeling.

Moderator: Forumgastvrouw

Mandy
Nieuw in dit forum

Eindelijk boek ik wat vooruitgang

Berichtdoor Mandy » Di Jul 02, 2002 4:57 am

Eindelijk boek ik wat vooruitgang. Ik ben nu ongeveer 3 maanden bezig met het Candida-dieet en gebruik verschillende supplementen. Ik heb een beetje meer energie, ik kan nu eindelijk fatsoenlijk voor mezelf zorgen (ik had de puf niet meer voor mijn dagelijkse rituelen) en ik kan mijn huis een beetje netjes houden en kleine beetjes schoonmaken. De was stapelt zich niet meer op en ik vind het heerlijk dat ik niet meer continu aanspraak moet maken op mijn vriend voor deze zaken. Verder kan ik 2 keer per week boodschappen doen en ik hoef niet meer naar bed overdag. Ongelooflijk dat het nog slechter is geweest. Ik doe iedere dag yoga en dat doet me goed. In december ben ik van de trap afgevallen en ik heb de hele dag door pijn in mijn rug. Dat kost natuurlijk ook veel energie. Ik ben verpleegkundige en ik ben erg benieuwd of het me weer zal lukken mijn werk op te pakken. Ik heb volgens mij al van kinds af aan Candida, alleen is dat vorig jaar pas ontdekt. Nu pak ik het voor het eerst eens goed aan. Ik heb mijn werk eerlijk gezegd nooit echt goed kunnen doen. Ging steeds in en uit de ziektewet, ook wegens eerdere bekkeninstabiliteit. Ik ben erg benieuwd hoeveel resultaat ik zal kunnen boeken tov die Candida. Ik vraag me af of ik weer op mijn oude niveau kan komen, waarbij ik fulltime kan werken, mijn huishouden een beetje bij kan houden en nog puf heb voor mijn hobby's (naaien, tuinieren). Of misschien kom ik wel verder? Of heb ik gewoon altijd te veel hooi op mijn vork genomen en is het niet realistisch wat ik allemaal wil kunnen? Ik zou wel eens wat van jullie ervaringen willen horen. Een soort prognose eigenlijk. Hoever kun je genezen van Candida. Wordt je beter dan ooit, of ga je slimmer om met wat je hebt?

Ik vind het zo moeilijk mbt mijn werk. Ik vraag me soms af of het niet gewoon te zwaar is. Ik ben er 5 jaar tussenuit geweest en toen ben ik secretaresse geweest. Maar toen ben ik ook steeds ziek geweest natuurlijk omdat ik nog niet wist dat ik Candida had. Ik kan er geen peil op trekken. Wie geeft me wat inzicht?

Ruth
Zeer ervaren met het forum

Berichtdoor Ruth » Di Jul 02, 2002 12:56 pm

Wat fijn voor je dat het de goeie kant op gaat, ook al is het dan langzaam. Dat geeft in iedergeval moed om door te gaan, je zit op de juiste weg!!

Ik ben zelf ook erg benieuwd in hoeverre we kunnen genezen.

Het werk wat je doet staat er wel om bekend dat het zwaar is, maar als je als secretaresse ook dezelfde klachten had, en veel ziek was dan heeft het dus echt niet alleen met je werk te maken.

Misschien moeten we inderdaad wel een 'andere manier van leven' vinden.

Heel veel succes bij je verdere genezing!

Ruth

Willy
Verslaafd aan het forum

Berichtdoor Willy » Ma Jul 29, 2002 5:38 am

Mandy maak je geen zorgen, een candida gaat over. Je doet wel het dieet, maar slik je ook geneesmiddelen als nystatin? Dat zou ik doen, het is een erg veilig middel voor candida in je darmen. Uiteindelijk mag je weer redelijk gewoon eten, suiker blijft echter taboe.

Bekken instabiliteit, heb je jezelf al eens laten controleren op HPU? http://www.keac.nl

Zou ik doen.

Hoe heb je de candida vastgesteld?
Groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Terug naar “Behandelingsresultaten: candida en hypoglycemie”